۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84991158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در البرز آغاز شد

کرج – ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی البرز اعلام کرد توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب برای تعادل بخشی به بازار و تامین سبد پروتئین خانوار، از امروز شنبه در فروشگاه های زنجیره ای و بازارروزهای شهری استان آغاز شد.

داریوش یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نوسان افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب به جهت کنترل قیمت و تأمین بخشی از نیاز جامعه به خصوص اقشار آسیب پذیر، وزارت جهاد کشاورزی به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مناسب اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه سهمیه تخصیصی ویژه مصرف خانوار به استان البرز برای دیماه؛ ۵۲۵ تن گوشت دام سنگین(۳۵۰ تن گوساله) و گوشت دام سبک (۱۷۵ تن گوسفندی) است، افزود: برابر هماهنگی انجام شده با تشکل ها و اتحادیه های استانی مقرر شده توزیع خرده فروشی آن از طریق اصناف (سوپرمارکت داران و پروتئینی ها)، فروشگاه‌های زنجیره ای و بزرگ، بازارروزهای شهرداری ها، با قیمت مصوب بستگی به نوع گوشت از ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان انجام شود.

یوسفی اظهار کرد: گوشت گوساله منجمد با تاریخ مصرف مناسب و کیفیت مطلوب از کشور برزیل وارد شده است و قسمت های ران و راسته آن توزیع می شود ضمن اینکه گوشت گوسفند منجمد نیز تولید داخل استاناست و قسمت های ران، سردست، گردن، راسته و قلوه گاه به فروش می رود.

گوشت منجمد مرغ برای حمایت از تولید عرضه نمی شود

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان البرز با بیان اینکه هم اکنون توزیع گوشت منجمد مرغ دولتی برای حمایت از تولید انجام نمی شود، گفت: تولید مرغ گوشتی در استان در میزان بسیار بالایی انجام می شود و علیرغم اینکه قیمت مصوب دولت برای گوشت گرم مرغ ۶۳ هزار تومان تعیین شده ولی حتی تا ۱۰ هزار تومان کمتر از این قیمت در بازار به فروش می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha