استاندار گیلان خواستار اجرای سریع‌تر برنامه‌های توسعه راه‌های استان شد

رشت - ایرنا- استاندار گیلان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار اجرای سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌ها این خطه پرتردد از نظر گردشگری و تجاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز شنبه در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و منطقه بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی‌های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این‌رو تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

استاندار گیلان تکمیل خط ریلی رشت – کاسپین را دارای اهمیت دانست و با یادآوری تاکید رئیس جمهور بر اهمیت راه آهن رشت – آستارا و با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار برنامه‌ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

وی همچنین تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه‌های آزاد راه قزوین - رشت، تقاطع میدان گیل لاهیجان، کنارگذر لنگرود، بزرگراه فومن - صومعه‌سرا - تالش و آستارا، مسیر فومن - پونل، کنارگذر انزلی، کمربندی چابکسر و نیز دیگر شهرستانهای استان را از جمله پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان نام برد و افزود: این پروژه‌ها به اهتمام جدی‌تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی نیاز دارد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور نیز در این دیدار با اشاره به پروژه‌های حوزه راه در گیلان گفت: طرح های با اهمیت از جمله باقیمانده آزادراه قزوین – رشت و راه‌آهن با پی‌گیری‌های مثمر استاندار گیلان در تامین مصالح و تخصیص اعتبار و هماهنگی‌های صورت گرفته پیشرفت مناسبی دارد و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسریع امور تکمیل و توسعه راه‌های گیلان متعهد است.

نماینده عالی دولت در گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور همچنین امروز شنبه از تعدادی از پروژه های مهم حوزه راه استان بازدید می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha