سردار سلیمانی بزرگترین لشکرکشی تروریسم جهانی را شکست داد

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعش گفت: این فرمانده مقتدر توانست با دلاوری‌های جوانان کشورهای اسلامی، بزرگترین لشکرکشی تروریسم جهانی را با شکست مواجه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین توکلی‌زاده شنبه شب در همایش بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در برج میلاد افزود: در جنگ با داعش هر جایی که عملیات با مشکل مواجه می‌شد این جوانان لشکر فاطمیون بودند که گره‌گشایی می‌کردند.

وی اظهار داشت: پیوستگی‌های تاریخی و تمدنی میان ایران و افغانستان زبانزد خاص و عام است و جزو یک فرهنگ و تمدن به حساب می‌آییم و لشکر فاطمیون این مرتبه را بالا برد و زیر یک پرچم متحد و با انسجام به جنگ با دشمن پرداختیم.

توکلی‌زاده ادامه داد: در این نبرد جوانان ایرانی و افغانستانی دست‌ها را برای دست یافتن به هدف گره زدند و خون‌هایی در این مسیر ریخته شد و این اقتدار به جهانیان به اثبات رسید.

وی خاطرنشان کرد: این انسجام میان ایران و افغانستان وحدت بخش جهان اسلام بود و جوانان ایرانی، افغانستانی، یمنی و عراقی در یک مسیر به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی دشمن را شکست دادند.

به گفته توکلی‌زاده، اولین بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در جوار امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد و خرسندیم دومین بزرگداشت شهدای فاطمیون در تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha