اولین ستاره‌ای که قربانی رونالدو شد

تهران- ایرنا- باشگاه النصر عربستان وینسنت ابوبکار مهاجم کامرونی خود را قربانی کرد تا راه را برای کریستیانو رونالدو باز کند.

به گزارش ایرنا، کریستسانو رونالدو که در ۳۷ سالگی راهی النصر عربستان شد با توجه به پر بودن لیست خارجی‌های این تیم نمی‌توانست اجازه حضور در لیست این تیم را پیدا کند. با توجه به فسخ قرارداد النصر با وینسنت ابوبکار، اجازه بازی در لیگ عربستان سعودی را خواهد داشت.

رونالدو حدود دو هفته دیگر در اولین بازی خود برابر الاتفاق قرار می‌گیرد. او باید دو جلسه محرومیت باقی مانده از دوران حضورش در منچستر را پشت سر بگذارد. بدین ترتیب، رونالدو که حالا نامش در فدراسیون فوتبال عربستان به عنوان بازیکن النصر ثبت شده است، می‌تواند در لیست النصر قرار بگیرد و محرومیت خود را برابر الشباب و الطائی پشت سر بگذارد.

وینسنت ابوبکر، مهاجم ۳۰ ساله کامرونی برای النصر ۳۴ بار بازی کرده و توانسته ۱۲ گل برای باشگاه سعودی به ثمر برساند.

النصر با توافق دوجانبه قرارداد وینسنت ابوبکار را فسخ کرد و او تمام غرامت مالی را که حقش بود دریافت کرد. وینسنت ابوبکار در لیست خریدهای منچستریونایتد نیز دیده می‌شود. باشگاه انگلیسی در صورت شکست در توافق با واوت وگهورست مهاجم هلندی بشیکتاش که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند، با ابوبکار مذاکره خواهد کرد. از طرفی نیز گفته می‌شود در صورت جدایی وگهورست این مهاجم کامرونی جایگزین او در بشیکتاش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha