۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84992725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باخت خانگی زارع‌باتری سنندج و سقوط یک پله‌ای

سنندج- ایرنا- تیم زارع باتری سنندج در ادامه سریال باخت‌های مداوم خود، این بار در خانه با ۲ گل از میهمان خود ایساتیس کران فارس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورزشگاه ملک‌نیای سنندج در هجدهمین روز دی‌ماه شاهد بازی کم رمق تیم زارع باتری در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بود.

این تیم که هفته قبل با نتیجه تساوی در برابر پالایش گاز ایلام نیم فصل دوم را آغاز کرده بود، در هفته دوم نیم فصل، در خانه خود به نبرد شیرازی‌ها رفت ولی در پایان، شکست خانگی را پذیرا شد تا یک پله در جدول رده‌بندی لیگ عقب نشینی و در رده هشتم از ۱۰ تیم جا خوش کند.

۲ برد، سه تساوی و ۶ باخت حاصل کار نماینده کردستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است و در مقابل هفت گلی که زارع‌باتری‌ها در مجموع تا اینجای فصل به حریفان خود زده‌اند، ۲۲ گل خورده دارند.

این تیم در حال حاضر ۹ امتیازی است و بالاتر از تیم چهار امتیازی کیان نیشابور و سه امتیازی بادرود تهران قرار دارد.

خاتون بم با ۱۰ برد و یک تساوی، شهرداری سیرجان با ۹ برد، یک تساوی و یک باخت و بانوان سپاهان با ۹ برد و ۲ باخت رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان کشور را تصاحب کرده‌اند.

زارع‌باتری سنندج در هفته دوازدهم با تیم بانوان سپاهان مصاف می‌کند.

تیم‌های شهرداری سیرجان، خاتون بم، بانوان سپاهان، بانوان ملوان، ایستاتیس کران فارس، پالایش گاز ایلام، پیکان البرز، کیان نیشابور، زارع باتری سنندج و بادرود تهران در این فصل در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha