دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودروهای سواری در پایتخت

تهران - ایرنا - سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم خودروهای سواری خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است. 

به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو از خودروهای سواری در محدوده محله یوسف آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل برعهده گرفتند و با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخص شد، ۲ سارق با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت از خودرو های سواری می کنند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی سارقان شناسایی شدند، افزود: روز گذشته(شنبه) ماموران کلانتری حین گشت زنی های هدفمند سارقان را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت رویت کردند که پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری یکی از سارقان و کشف ۲ دستگاه ضبط سرقتی و تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت شدند.

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی و ۳۰ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف و به دست آمد متهم سابقه دار بوده و پیش تر تحمل کیفر داشته است.

سارق اماکن در شمال تهران دستگیر شد
سر کلانتر اول پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار منزل که در زمان دستگیری سعی در مخفی شدن در کابینت را داشت خبر داد.

سرهنگ محمد باقر قدم زاده، بیان داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت باغ در محله لواسانات، رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفته و سریعا به محل اعزام و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در مراجعه به محل و بررسی موضوع مشخص شد ساعاتی قبل از منزل سرقت و اقلامی از قبیل باند و ضبط خودرویی و شیرآلات منزل سرقت شده افزود: در تحقیقات و بررسی های فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی تیم مجربی از ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم که در کابینت مخفی شده بود را دستگیر کردند.

سر کلانتر اول پلیس پیشگیری تهران با اشاره به کشف لوازم سرقت شده از باغ ها صریح کرد: متهم ۴۸ ساله سابقه دار در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت باغ روز گذشته معترف که مال باخته مراجعه و اموال تحویل وی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودروهای سواری در پایتخت

اعتراف به ۱۰ فقره زورگیری
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در غرب تهران خبر داد و گفت : تا کنون متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرده است.

سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در شهرک قدس و سعادت آباد به یک روش خاص توسط موتورسیکلت رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند عنوان کرد: مشخصات به دست آمده به کلیه واحدهای گشتی اعلام تا روز گذشته عملیات کلانتری در حال گشت زنی در شهرک قدس متهم با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای و اجرای طرح مهار متهم زمین گیر و دستگیر شد.

موقوفه ای با اشاره به کشف سلاح سرد از متهم تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت و ۱۰ فقره زورگیری از شهروندان و سرقت تلفن همراه معترف و تا کنون با مراجعه مال باختگان ۱۰ نفر از شکات متهم را شناسایی کردند.

شناسایی و دستگیری یکی از عاملین آتش زدن بنر های شهری ، لیدر فعال اغتشاشات تهران بزرگ
رییس بازرسی پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان آتش زدن بنرهای شهری و لیدر فعال اغتشاشات تهران بزرگ خبر داد.

سرتیپ دوم حمید خروش اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که توسط گروه های معاند برای روزهای آتی اعلام می کردند، ماموران بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام اقدام به موقع و پلیسی موفق شدند یکی از محرکان و لیدرهای اصلی شکل گیری اغتشاشات را در تهران شناسایی کنند.

وی گفت: دستگیری سایر متهمان و عاملان اصلی اغتشاشات و آتش زدن بنرها همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha