۱۹ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84992967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ دستگاه ماینر قاچاق در کاشان کشف شد

۱۹ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۱
کد خبر: 84992967
۴۳ دستگاه ماینر قاچاق در کاشان کشف شد

کاشان - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ۴۳ دستگاه ماینر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کاشان کشف شد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان کرد: در این راستا مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از یک کارگاه ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.
سرهنگ کاکاوند گفت:مالک کارگاه هیچ‌ مدرک قانونی در خصوص دستگاه‌ها و فعالیت خود در زمینه استخراج ارز دیجیتال ارائه نکرد،برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش دستگاه‌های ماینر کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی افزود: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد،برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال،مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha