استقبال غول کوبایی از تانک روس‌ها

تهران- ایرنا- نابغه کشتی روسیه که برای گذراندن تعطیلات ژانویه به کویا سفر کرده و مورد استقبال میهان لوپز دارنده ۴ طلای المپیک قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ عبدالرشید سعدالله‌اف دارنده ۲ مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو و همچنین پنج طلا و یک نقره جهانی در تعطیلات ماه ژانویه به شهر هاوانا سفر کرد و مورد استقبال گرم میخاییل لوپز کوبایی قرار گرفت.

سعدالله‌یف که ۲ طلای المپیک را در کارنامه دارد تا رسیدن به رکورد ۱۰ طلای جهان و المپیک الکساندر مدوید برترین آزادکار قرن گذشته تنها ۳ مدال دیگر کم دارد. او تصمیم داشت با حضور قدرتمند در پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و همچنین المپیک ۲۰۲۴ پاریس به این رکورد برسد اما به دلیل جنگ روسیه و اوکراین و محرومیت روسیه از حضور در میادین بین‌المللی او نتوانست در جهانی ۲۰۲۲ شرکت کند و به احتمال فراوان جهانی سال ۲۰۲۳ را به دلیل همین محرومیت از دست خواهد داد.

نابغه کشتی فرنگی کوبا تاکنون مدال‌های متعددی را عرصه بین‌المللی بدست آورده و درصدد است با گذر از مرز ۴۰سالگی، پنجمین طلای المپیک را پاریس به نام خود ضرب کند. لوپز چهار طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورده است تا وی را به عنوان قهرمان بی‌بدیل این ورزش تبدیل کند. نابغه کشتی کوبا در این مسیر پنج طلا و سه نقره را از آوردگاه‌های مختلف جهانی برای کوبا بدست آورده است.

استقبال غول کوبایی از تانک روس‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha