امام جمعه کرمانشاه: مسوولان باید با همه توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بر رفع مشکلات مردم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود تأکید کرد و گفت: مسوولان باید با همه توان و به صورت همه‌جانبه پیگیر مسایل استان باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار استاندار کرمانشاه که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: باید سه موضوع را مدنظر قرار داد، اول امر ازدواج جوانان، دوم شغل و سوم مسکن، زیرا اگر این موضوعات در سطح استان حل شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با مهم دانستن ظرفیت‌های بالقوه استان تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید زیرنظر استاندار نسبت به رفع بیکاری اقدام اساسی کنند.

استاندار کرمانشاه نیز با اظهار خوشحالی از حضور در این استان گفت: باید با همه توان و با استفاده از پتانسیل های موجود در استان به صورت اورژانسی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و از موقعیت های ارزشمند موجود استفاده بهینه شود.

«محمدطیب صحرایی» افزود: مردم استان کرمانشاه، مردمی اصیل ولایی و با پیشینه‌ای روشن هستند که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سرگذاشته و در این آرمان مقدس هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، استعدادهای بزرگ نهفته استان در همه زمینه‌ها شکوفا شده تا مردم بزرگ منطقه از مواهب انقلاب اسلامی بیشتر بهره‌مند شوند.

هیات دولت در جلسه ۳۰ آذر ماه امسال، «محمدطیب صحرایی» را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha