۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84993840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنجره استقلال باز می‌شود؛ بحران گابریل در حال انقضا

تهران- ایرنا- هرچند گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی پنجره استقلال را به دلیل شکایت بست، اما او پس از چند هفته گفت‌وگو راضی شد تا مطالباتش را به صورت قسطی دریافت کند تا مشکل نقل و انتقالاتی آبی‌ها حل شود.

به گزارش ایرنا، گابریل پین فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی در استقلال بود و سپس با مجیدی به امارات رفت تا با او در اتحاد کلبا همکاری کند.

جدایی پین از استقلال با یک چالش بزرگ همراه شد و این مربی ایتالیایی از باشگاهی که ماه‌ها در آن فعالیت می‌کرد برای دریافت مطالباتش شکایت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان بسته شود.

اشتباه برخی از عوامل مالی اداری باشگاه استقلال منجر به این شد که پین به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کند. طبق قراردادی که این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال به امضا رسانده بود، باید مالیاتش را پرداخت می‌کرد اما در زمان مدیریت گذشته نامه‌ای به اداره مالیات فرستاده شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال این بدهی را پرداخت می‌کند! پین از استقلال شکایت کرده است تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان بسته شود.

این تصور وجود داشت فرهاد مجیدی که در استقلال محبوبیت زیادی دارد و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشته واسطه استقلال و پین شود تا چالشی برای آبی‌پوشان پایتخت شکل نگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا استقلال با دردسر بزرگی همراه شود.

فتح‌الله زاده در هفته‌های گذشته تلاش زیادی انجام داد تا ماجرای پین و استقلال را حل کند و در نهایت موفق شد تا این مربی را مجاب کند تا طلبش را به صورت قسطی پرداخت کند.

مدیرعامل استقلال به زودی راهی امارات خواهد شد تا اولین قسط طلب پین را پرداخت و با او تفاهم نامه‌ای را امضا کند تا مشکل استقلال حل شود.

وی سپس از با مدیران باشگاه الشباب درباره مهدی قایدی جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد. قایدی که در ابتدای فصل به صورت قرضی به استقلال پیوست، برای آبی‌ها بار مالی زیادی را به همراه آورد. او دو سال پیش به امارات رفت تا استقلال با پول حاصل از فروش وی، بدهی استراماچونی را پرداخت کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه به صورت قرضی و با صرف هزینه زیاد به ایران بازگشت.

احمد مددی، مدیرعامل اسبق استقلال مدتی پس از ترک این باشگاه، در مصاحبه‌ای اعلام کرد پول فروختن این بازیکن را برای آجورلو گذاشته است تا بدهی استراماچونی را پرداخت کند اما این پول به واسطه عدم جذب حامی مالی، هزینه باشگاه شد.

قایدی در شرایطی به صورت قرضی به استقلال برگشت که مدیران وقت استقلال قول دادند در چند قسط مبلغ چند صد هزار دلاری را به باشگاه شباب الاهلی امارات پرداخت کنند. دو قسط ابتدایی این توافق از سوی مدیریت گذشته استقلال پرداخت نشد تا فتح‌الله‌زاده به دنبال حل این مشکل در نشست رودرو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha