بارش برف و برودت هوا مدارس چند شهرستان خراسان رضوی را تعطیل کرد

مشهد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:مدارس چند شهرستان به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا که از عصر امروز شروع شد در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی تعطیل است.

سید امیر شوشتری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس فعالیت مدارس مشهد و کلات نیز در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری است.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی چناران و گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح آباد و سرخس در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت آموزشی مدارس دوره متوسطه اول درگز و نوخندان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود، ادامه داد: کلیه کودکستان ها و مراکز آموزش استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل می‌باشند.

وی بیان کرد: امتحانات دوره های تحصیلی به استثنای امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم مشمولین ماده ۳۲ داوطلبان آزاد و طرح جامع لغو است و زمان برگزاری امتحانات فوق الذکر توسط شورای مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است سامانه بارشی که از عصر امروز فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی این استان برای مدت سه روز فعال و برودت شدید هوا در این استان تجربه خواهد شد.

استان خراسان رضوی هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha