به گزارش ایرنا از سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی، خریداران اموال منقول و غیرمنقول سازمان مکلفاند به استناد مفاد آییننامه تضمین معاملات دولتی موضوع مصوبه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ در 22 آذرماه سال 1394 ۲۲هیات وزیران، تضامین معتبری مطابق با مفاد آیین نامه مورد اشاره جهت شرکت در مزایده های سازمان ارائه کنند.
سازمان مسئولیتی در قبال عدمپذیرش ضمانتنامههای نامعتبر و حذف شرکتکنندگان از فرایند مزایده نخواهد داشت.
۱-در فرم ضمانتنامههای بانکی صادره جهت شرکت در مزایده ضروری است موارد ذیل صراحتاً درج شود.
- نام متقاضی و ضامن
- موضوع انجام کار (شامل شماره مزایده)
- نام کارفرما/ ذینفع (سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی)
- مبلغ دقیق تضمین مطابق با مفاد آییننامه معاملات سازمان
- مدت اعتبار ضمانتنامه سه ماه از آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد بوده و برای مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.
سایر موارد مطابق فرم پیوست
۲ - استفاده مجدد از تضامین صادر شده برای شرکت در مزایده، برای سایر مزایدهها میسر نیست.
۳ - تضامین شرکت در مزایدهها میبایست بهصورت کاملاً خوانا در سامانه ستاد بارگذاری شود.
بدیهی است درصورتیکه امکان رویت و تأیید مندرجات تضامین در سامانه ستاد میسر نباشد، امکان تأیید ودایع ناخوانا و مخدوش میسر نخواهد بود.
۴ - درصورتیکه ضمانتنامه از سوی بانک صادرکننده دارای برگ تمدید باشد، مزایده گر میبایست نسبت به بارگذاری ضمانتنامه و تمدید آن بهصورت توأمان اقدام نماید.
۵ - ضمانتنامههای بانکی صادره میبایست حداقل ۳ ماه از زمان آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد اعتبار داشته باشد. ضمانتنامههای ارائه شده با اعتبار کمتر قابلپذیرش نخواهد بود.
۶-مفاد ضمانتنامههای دریافتی دقیقاً میبایست مطابق فرم نمونه «ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار (کاربرگ شماره یک مصوبه فوقالاشاره)» باشد.
بدیهی است ضمانتهایی که با کاربرگ پیوست مطابقت نداشته باشند، پذیرفته نخواهند شد
لازم به یادآوری است، مراجعان و متقاضیان میتوانند جزئیات و «فایلهای راهنمای ثبتنام، راهنمای اخذ الکترونیکی مزایده گران، سامانه مزایده الکترونیکی دولت، راهنمای ثبتنام حضوری مزایده گر، ثبتنام غیرحضوری مزایده گر و گواهی امضای الکترونیکی» را از در صفحه «مزایده و حراج» آیکون «آموزش» و یا اینجا دریافت کنند.
نظر شما