۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84994564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست عجیب پرسپولیس برابر ون‌پارس در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر ون پارس اصفهان در جام حذفی باشگاه‌های کشور، شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی کار خود را در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور آغاز کرد که در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ امروز سه‌شنبه با قضاوت سعاد وفاپیشه به مصاف تیم دسته اولی ون پارس اصفهان رفت که در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که نیم فصل نخست لیگ برتر را با قهرمانی به پایان رساندند دنبال شروعی پر قدرت در جام حذفی هستند.

از طرفی،‌ ون پارس هم دنبال این است تا خود را در این دیدار به فوتبال ایران نشان دهد چرا که این دیدار نخستین جدال حساس تاریخ این تیم اصفهانی محسوب می‌شود.

در دقیقه ۷ حریف صاحب یک پرتاب شد اما توپ به دست علی نعمتی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. نعمتی معتقد بود بازیکن حریف او را هل داده و او تعادل نداشته است.در نهایت هم ایمان کیانی با ضربه‌ای دقیق دروازه گهری را باز کرد تا میهمان گمنام از حریف صاحب‌نام خود پیش بیافتد.

در دقیقه ۱۲ ضربه آرام ترابی را دروازه‌بان حریف در آغوش کشید. سه دقیقه بعد همین بازیکن حرکتی انفرادی انجام داد ک ضربه زاویه‌بسته او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد عمری هم در شرایط خوب گلزنی و تک به تک با دروازه‌بان ضربه‌اش را به بیرون زد.

مهاجم ون‌پارس هم می‌توانست در دقیقه ۲۰ با بازیکن حریف تک به تک شود اما کندی او موجب شد مدافعان پرسپولیس از راه برسند و این حمله را خنثی کنند.

در دقیقه ۲۴ ضربه خطرناک امیری توسط مدافعان مهار شد.

دو دقیقه بعد پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه حریف شد که این موقعیت نیز سودی نداشت.

در دقیقه ۳۰ ضربه سینا اسدبیگی روی پاس امیری از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۳۴ ضربه ایستگاهی بازیکن حریف را گوهری مهار کرد.

در دقیقه ۴۱ ضربه ایستگاهی ترابی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس:

احمد گوهری، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، محمد عمری و سیامک نعمتی

ترکیب ون پارس:

احمد مهرابی، علی آزادمنش، محم امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، ابوذر صفرزاده، محمدامین کاویانی، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha