۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 84994889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علمای سیرجان اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کردند

کرمان- ایرنا- شماری از طلاب و روحانیون سیرجان عصر روز سه‌شنبه با حضور در حوزه علمیه این شهرستان اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به مقدسات مردم ایران، ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی، اقدام این نشریه فرانسوی را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با این اقدام موهن شدند.

طلاب و روحانیون در این مراسم همچنین ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بر ارج نهادن به ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

امام جمعه سیرجان در جمع طلاب معترض که درحوزه علمیه برادران این شهرستان تجمع کردند، گفت: اقدام سخیف و غیراخلاقی نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به اعتقادات مردم ایران از روی درماندگی و شکست‌های آنان در برابر ایران است.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی زاده افزود: نشریه مورد حمایت دولت فرانسه که دم از آزادی، حقوق بشر و رعایت حقوق زنان و کودکان می‌زند، امروز در جایی که به اصطلاح خودشان مهد آزادی و تمدن است، کاری انجام می‌دهد که هیچ انسان اندیشمند و صاحب تفکری با هر دین و آیینی آن را نمی‌پذیرد.

به گزارش ایرنا در پایان این تجمع قطعنامه پایانی در محکومیت اقدام های مستمر این نشریه در حمله به ارزش های دینی و اسلامی و انسانی قرائت شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha