۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84994891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخباری: از دست الهامی ناراحت شدم؛ او به نیمکت ما پرخاش کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم چادرملو اردکان گفت: هیچ سرمربی حق ندارد با نیمکت ما حرف بزند اما او(ساکت الهامی) با نیمکت ما صحبت و پرخاش کرد.

به گزارش ایرنا، سعید اخباری بعد از شکست یک بر صفر مقابل تیم هوادار در مرحله‌ی یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به تیم حریف و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی را دیدید. در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم. تقریباً به جز یک صحنه موقعیتی به تیم هوادار ندادیم. بازیکنان هرچه از لحاظ تاکتیکی گفتیم انجام دادند. حریف را می‌شناختیم و می‌دانستیم در ضربات ایستگاهی چگونه کار می‌کند. روی یک غفلت و در یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باختیم.

وی در ادامه اضافه کرد: آخر بازی هم انتحاری بازی می‌کردیم که فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. اگر کسی در ورزشگاه بود شاید متوجه نمی‌شد که تیم ما لیگ یک است و هوادار تیم لیگ برتری. پا به پای آنها و حتی بهتر از آنها بازی کردیم. هوادار با تجربه‌تر بود و صحنه گل هم عجیب بود. شاید این گل به دل خود حریف هم ننشست. با توجه به بازی که از بازیکنان ما دیدند، از هفته دیگر روی لیگ یک تمرکز می‌کنیم. می‌خواهیم روندمان را حفظ کنیم. چند بازیکن هم جذب خواهیم کرد و چند بازیکن هم از جمع ما جدا می‌شوند.

سرمربی تیم چادرملو در ادامه راجع به درگیری به وجود آمده بین نیمکت تیمش با ساکت الهامی، سرمربی هوادار بیان داشت: فکر کنم فشار بازی روی الهامی تأثیر گذاشت زیرا در نیمه اول بازیکنان ما آنقدر خوب بازی کردند که حریف نمی‌توانست روی دروازه‌ ما موقعیت ایجاد کند. حقی ندارند با نیمکت ما صحبت کنند. هیچ سرمربی حق ندارد با نیمکت ما حرف بزند اما او با نیمکت ما صحبت و پرخاش کرد. داور هم نیمکت‌نشین ما را جریمه کرد اما این مسائل طبیعی است. انتظار نداشتم که الهامی بازی را رها کند و با نیمکت ما که همه شاگردان خودش بودند اینگونه صحبت کند. رابطه خوبی با او داریم و فوتبال است و فشار بالا است. الهامی به خاطر ۲ قهرمانی جام حذفی که به دست آورده فشار رویش است و دوست دارد با این تیم هم قهرمان شود.

اخباری در پایان گفت:‌ دیروز هم در نشست خبری گفتم هوادار روز سختی خواهد داشت. همه دیدند فیلم بازی موجود است. شاید بازیکنان الهامی آنچه را که می‌خواسته در زمین اجرا نکردند. من این موضوع را پای این مسئله می‌گذارم اما از دستش ناراحت شدم اما فرصت نشد بعد از بازی برد را به او تبریک بگویم. دوستی ما پابرجا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha