۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84994825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آریو بازنده‌ سربلند؛ آلومینیوم برای صعود زَجر کشید

تهران- ایرنا- آلومینیوم اراک در دیدار برابر تیم دسته دومی آریو اسلامشهر به سختی صاحب برتری شد و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آریو اسلامشهر و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۳:۳۰ امروز سه‌شنبه در چارچوب مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا شاگردان مهدی رحمتی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه‌ سه بر ۲ از سد حریف دسته‌ دومی‌ گذشته و به یک‌هشتم نهایی راه یافتند.

محمدمهدی سرداری در دقیقه‌ی ۴۲ برای آریو گلزنی کرد تا آنها برنده‌ نیمه‌ی نخست باشند. ایرالکوی لیگ برتری در نیمه‌ی دوم و حدفاصل سه دقیقه ۲ گل به ثمر رساند و کامبک زد. ابتدا محمدرضا آزادی با یک ضربه‌ی ایستگاهی تماشایی در دقیقه‌ی ۶۰ و سپس هانسل زاپاتا گلزنان تیم مهدی رحمتی بودند.

این پایان کار نبود، محمدمهدی سرداری در دقیقه‌ ۷۳ با یک پنالتی هوشمندانه خودش و تیمش را ۲ گله کرد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

علیرضا نقی‌زاده زننده‌ گل سوم و پیروزی‌بخش نماینده‌ استان مرکزی بود. او در دقیقه‌ی ۱۰۹ گل سوم تیمش را وارد دروازه آریو کرد تا آلومینیوم اسیر شگفتی‌سازی جام حذفی نشود و حریف دسته‌دومی‌اش را شکست دهد و راهی یک‌هشتم نهایی شود.

پیش از این، هوادار اولین تیم صعودکننده به این مرحله بود که با یک گل از سد چادرملوی اردکان گذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha