گل گهر سیرجان مدعی قهرمانی است

۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 84995067
گل گهر سیرجان مدعی قهرمانی است

کرمان - ایرنا - مربی گل گهر سیرجان گفت: این تیم همواره مدعی قهرمانی است لذا امیدوارم امسال کسب سهمیه کنیم و در جام حذفی نیز به قهرمانی برسیم.

به گزارش ایرنا، محرم فتحی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس شهربابک در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور افزود: بازی خوبی بود اما اندکی بارندگی ها روی روند بازی تاثیر گذاشت، ما روی نقاط ضعف حریف کار کرده بودیم و می دانستیم که این تیم کم گل می خورد.

وی اظهار داشت: تیم گل گهر سیرجان روی یک اشتباه گل خورد و در ادامه موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما با بی دقتی بازیکنان به گل تبدیل نشد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: دخالتی در کار داوری نمی کنم اما داور جوان بود و خیلی جاها می توانست بهتر عمل کند، خطا بگیرد و کارت بدهد و داور یک پنالتی را هم به نفع ما نگرفت، ضمن آنکه وقت اضافه بیشتری را می توانست لحاظ کند که به نفع تیم ما بود.

وی تصریح کرد: تیم های لیگ دسته یکی جلوی تیم های فوتبالی همچون گل گهر سیرجان انگیزه دارند و ما در این بازی نیز موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و کمتر گل زدیم، شرایط زمین هم مناسب نبود.

فتحی در واکنش به پرسشی در خصوص نقاط ضعف و قوت این تیم گفت: نقطه قوت تیم فوتبال گل گهر سیرجان روی هوا است و کمتر روی ضربات ایستگاهی گل می خوریم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور موفق شد با نتیجه دو بر یک بر تیم لیگ یکی مس شهربابک غلبه کند و به مرحله یک هشتم این رقابت ها صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha