۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84995149
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بارش برف چهار محور مواصلاتی خراسان جنوبی را مسدود کرد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر به دلیل بارش شدید برف و کولاک چهار محور مواصلاتی و اصلی خراسان جنوبی مسدود است.

سرهنگ علیرضا رضایی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای بیرجند - قاین، قاین - گناباد، سرایان - کاخک و فردوس - گناباد به دلیل بارش شدید برف و کولاک بسته است و رانندگان تا اطلاع‌ ثانوی در این محورها تردد نکنند که دچار مشکل خواهند شد.

وی بیان کرد: به دلیل بارش برف و باران تمامی محورهای خراسان جنوبی لغزنده است و رانندگان در صورت ضرورت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همچنین با توجه به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای فرعی و اصلی خراسان جنوبی رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست قبل از حرکت با سامانه ۱۴۱ از باز بودن محورهای مواصلاتی مطمئن شوند.

سامانه بارشی از امروز در خراسان جنوبی فعال شد و بارندگی در اغب مناطق استان به‌صورت بارش بوده که کاهش شدید دما را نیز در پی داشته است.

بنابر تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و با توجه به افت شدید دما تمامی ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه تعطیل است و مدارس خراسان جنوبی فردا (چهارشنبه) غیرحضوری شد.

در پی هشدار هواشناسی سطح نارنجی، نیروهای هلال احمر در ۳۳ پایگاه امدادی این استان آماده‌باش هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha