گران‌ترین بلیط فوتبال برای تقابل مسی و رونالدو

تهران- ایرنا- قیمت یکی از بلیت‌های بازی ستارگان دو تیم النصر و الهلال عربستان با پاری‌سن‌ژرمن رکوردشکنی کرد.

به گزارش ایرنا، انتقال کریستیانو رونالدو به النصر، به گمان بسیاری پایان رویای تقابل چند باره او با لیونل مسی هم بود اما باشگاه النصر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده با همکاری دیگر باشگاه عربستانی (الهلال) روز ۱۹ ژانویه، پنجشنبه ۲۹ دی در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان دیداری دوستانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن برگزار خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو اولین بازی خود در فوتبال عربستان را مقابل لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار از پاری سن ژرمن انجام خواهد داد. در این بازی منتخب ستارگان النصر و الهلال عربستان در مقابل تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرار خواهد گرفت که یک بلیط این مسابقه گران‌ترین بلیط فوتبالی خواهد بود.

گران‌ترین بلیط فوتبال برای تقابل مسی و رونالدو

علاوه بر این که اولین بازی رونالدو در خاک عربستان سعودی خواهد بود، این فرصتی است که یک بار دیگر شاهد رقابت نمادین لیونل مسی با رونالدو باشیم.

دارنده خوش شانس و ثروتمند این بلیط، تجربه‌ای از یک مسابقه فوتبال خواهد داشت که تاکنون کسی آن را تجربه نکرده است.

ترکی الشیخ، رئیس اداره سرگرمی عمومی عربستان، یک مناقصه خیریه برای یک بلیت مسابقه بسیار ویژه راه اندازی کرده است که امکان دسترسی VIP به استادیوم و همچنین فرصت ملاقات با بازیکنان، رفتن به اتاق‌های رختکن و حتی حضور در داخل ورزشگاه را فراهم می‌کند.

گران‌ترین بلیط فوتبال برای تقابل مسی و رونالدو

درآمد حاصل از فروش این بلیت به صندوق خیریه احسان عربستان سعودی اهدا خواهد شد. شرکت‌کنندگان بیش از ۱.۵ میلیون درخواست برای این بلیط در چند ساعت گذشته داشتند.

مناقصه برای بلیت اختصاصی روز مسابقه از ۲۵۰۰۰۰ یورو (۲۶۸۰۰۰ دلار) شروع شد و به سرعت بالا رفت. ترکی آل شیخ در به روز رسانی در حساب توییتر خود گفت که پیشنهادات به ۷۰۰,۰۰۰ یورو (۷۵۰,۰۰۰ دلار) رسیده است.

مزایای کامل بلیط VIP رونالدو و مسی شامل موارد زیر است:

*فرصت دیدار با رونالدو، مسی، نیمار و امباپه

*حضور در مراسم افتتاحیه

*صندلی‌های مسابقه VIP در کنار ترکی آل شیخ

*ورودی انحصاری به رختکن هر دو تیم در روز مسابقه

* حضور در عکس تیمی تیم برنده

پیشنهادها تا ۱۷ ژانویه باز هستند و این احتمال وجود دارد که به راحتی از مرز ۱ میلیون دلار عبور کند و مطمئناً آن را به گران‌ترین بلیط بازی فوتبال در تمام دوران تبدیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha