مسی به قطر بازگشت + فیلم

تهران- ایرنا- لیونل مسی یک ماه پس از فتح جام‌جهانی بار دیگر به قطر برگشت.

به گزارش ایرنا،تیم‌های منتخب النصر و الهلال عربستان و پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب یک بازی دوستانه فردا پنج شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ریاض عربستان به مصاف هم می‌روند.

کاروان پی‌اس‌جی صبح امروز به همراه ستاره های خود مانند لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار وارد قطر شدند تا پس از یک توقف یک در قطر در ادامه برای بازی ازی فردا شب با تیم منتخب الهلال و النصر به ریاض بروند تا شاهد رویارویی دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشیم.

تیم قرمز و آبی پاریس به رهبری کریستوف گالتیه که گفته می‌شود چندان با برگزاری این تور موافق نبوده است، قبل از رفتن به عربستان سعودی و ریاض،یک جلسه تمرینی با حضور ۲۰۰۰۰ نفر در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار خواهند کرد.

به گزارش رسانه های فرانسوی، از جمله Le Parisien، گالتیه ترجیح می‌داد استراحت بیشتری برای بازیکنان PSG داشته باشد، به خصوص به دلیل شرایط بدی که این باشگاه در لیگ ۱ می‌گذراند و پس از پس از باخت در دو بازی، فاصله این تیم با تعقیب کنندگانش در صدر جدول کاهش پیدا کرده است.

همچنین پاریسی‌ها چهار هفته تا شروع مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل بایرن مونیخ فاصله دارند، بازی رفت در پارک دو پرنس برگزار می‌شود و گالتیه نیاز دارد که مثلث امباپه - مسی - نیمار با فرم مطلوب در این بازی حاضر شوند.

اقامت در قطر نشان‌دهنده بازگشت مسی به کشوری است که یک ماه پیش با آرژانتین قهرمان جهان شد تا خاطرات خوش بازی نهایی با فرانسه برای او تداعی شود.

PSG انتظار دارد که این تور حدود ۱۵ میلیون یورو برای آنها درآمد داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha