معاون حقوقی پرسپولیس: ۳۷ پرونده باشگاه در محاکم قضایی بسته شد

تهران- ایرنا- حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ۳۷ پرونده از ۷۶ دعاوی حقوقی باشگاه در محاکم قضایی تاکنون مختومه شده که ۲۰ مورد آن به نفع باشگاه بود.

به گزارش ایرنا، حسین دوام روز چهارشنبه در نشستی خبری که با حضور رضا درویش مدیرعامل باشگاه به مناسبت حضور یکساله‌ هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: طی این یکسال ۷۶ دعاوی حقوقی در محاکم قضایی مطرح شده که ۳۷ پرونده مختومه شد. ۲۰ پرونده به نفع باشگاه و ۱۷ پرونده به ضرر باشگاه بود. یک شرکت برای یکصد میلیون تومان ما را محکوم کرد در حالی که چند میلیارد بدهکار است و تنها هزینه باطل کردن تمبرش ۴۰۰ میلیون است.

وی درمورد کارگزار سابق اظهار داشت: نمی‌خواهم نامی از کارگذار سابق بیاورم، چرا که قرارداد با عجله تنظیم شده بود و منافع باشگاه مد نظر قرار نگرفته بود. اگر مدتی قرارداد اجرا شد به دلیل پرداختی‌ها بود. بر اساس مصوبه هیئت مدیره دعاوی را در محاکم قضایی مطرح کردیم و تعیین وقت هم شده است.

دوام در مورد اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه که گفته بود پول کالدرون را پرداخت کرده، گفت: این دعوا رد شد و دادگاه حکم به بی‌حقی داد و سند ارائه شده مورد قبول واقع نشد. چون سند مالی تنظیم‌شده بود و ۲۴۰ میلیون باشگاه‌ محکوم‌شد. او درخواست ارز داد که ما هم طبق اسناد مشخص کردیم که ۲۴۰ میلیون تومان به پول این کشور محکوم شد. دیروز یک‌نفر واسطه جلوی من را گرفته که حکم قطعی گرفته و می‌گویند این حکم قطعی جلوی حرفه‌ای سازی را می‌گیرد.

وی‌ در مورد اینکه باشگاه باید از عوامل پرونده استوکس در دفاع از بیت‌المال شکایت کند، گفت: ما مصلحت اندیشی نمی‌کنیم و اگر از ماخواستند شکایت می‌کنیم اما به حق.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با رویانیان توافق کردیم. یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان است که‌ رویانیان لطف‌کرد حساب را نبست. حسین شهریاری عضو هیئت مدیره هم با او توافق کرد. او گفت آن زمان خانه‌اش را فروخته و از این به بعد مستاجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha