حسینی: مقابل استقلال خوزستان اذیت شدیم/ روی تمیروف حساس شده‌اند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال خوزستان عملکرد مناسبی داشت و با سازماندهی بازی می‌کرد. در نیمه اول توانستند با دفاع فشرده و اتکا به ضد حملات سریع، ما را اذیت کردند.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های حذفی به ویژه مقابل تیم‌های رده‌های پایین‌تر دشوار خواهد بود و این تیم‌ها خیلی پرانگیزه وارد زمین می‌شوند. استقلال خوزستان هم تیم خیلی خوبی بود که سازماندهی خیلی خوبی داشت. در نیمه اول توانستند با دفاع فشرده و زدن زد حمله‌های سریع موقعیت‌هایی ایجاد کنند و ما را اذیت کردند.

وی افزود: پیش‌بینی این مساله کرده بودم و در نیمه دوم با توجه به شرایط خوب بدنی بازیکنانم سعی کردیم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم. نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های هم ایجاد کردیم که خوشبختانه توانستیم در ثانیه‌های پایانی به گل برسیم.

سرمربی پیکان در رابطه با گلزنی تمیروف اظهار داشت: به نظرم تمیروف با توجه به شرایط سنی و مبلغ قراردادش بازیکن خوبی برای تیم ما بوده است. باید سعی کند زیاد وارد حاشیه نشود و معتقدم زیاد روی این بازیکن حساس شده‌اند. در کل بازی دشواری بود و تیم حریف نیز عملکرد خوبی داشت.

حسینی در خصوص واکنش خود به اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به داور در نیمه اول اظهار داشت: مقداری شلوغ شد و من هم به داور گفتم اگر سروصدا روی کارش تأثیر می‌گذارد ما هم می‌توانیم سروصدا کنیم. اتفاق خاصی نبود و داوران هم محترم هستند.

سرمربی پیکان درباره اینکه زمین انقلاب کرج برای پیکان خوش‌یمن است، خاطرنشان کرد: بحث خوش‌یمنی نیست. ابعاد این زمین قانونی است. کیفیت زمین انقلاب کرج خوب است و از مسئولان این ورزشگاه خواهش می‌کنم زمین را خوب نگه دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha