۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84996038
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمای اخیر مصرف گاز گلستانی‌ها را ۲۵ درصد بیشتر کرد

گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت:مصرف گاز مشترکان خانگی این استان طی چند روز اخیر نسبت به روزهای گذشته ۲۵ درصد بیشتر شد.

علی طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر خانوار گلستانی در سرمای اخیر حدود چهار متر مکعب گاز بیشتر مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز از سوی مشترکین گفت: دمای گاز اتاق‌ها باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه باشد که در صورت رعایت آن همه می‌توانند از گرمای گاز طبیعی بهره مند شوند.

طالبی افزود: با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز، مشارکت حداکثری مردم در این زمینه برای پایداری شبکه گازرسانی انتظار است.

وی اظهار کرد: کاهش مصرف گاز می تواند شهرهایی را که در انتهای خط گاز قرار دارند از مواجه با مشکلاتی مانند قطعی گاز در شب‌های سرد جلوگیری کند.

براساس گزارش هواشناسی گلستان، دیروز سه‌شنبه سردترین و گرم‌ترین مناطق‌ استان به ترتیب مراوه‌تپه با منفی سه درجه و بندرگز با مثبت ۸.۳ درجه بودند.

به دلیل ورود موج سرما و کاهش شدید دما و مدیریت در مصرف گاز، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی انتظامی از دیروز سه‌شنبه به مدت سه روز تعطیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha