مشاور وزیر: تحولات حوزه صنعت و معدن در آینده نتیجه می‌دهد

سمنان- ایرنا- مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حوزه صنعت و معدن کشور در دوره کنونی دچار تحولاتی شده است که نتیجه و دستاورد آن در آینده مشخص می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب جنابی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان، تحول در صنعت و معدن را به عنوان یکی از نیازهای ضروری و موارد در دستور کار وزارتخانه برشمرد و افزود: کارهای تحولی جدی در بخش‌های مختلف به مراحل خوبی رسیده است و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات و مسائل بسیار جدی در کنار ظرفیت ها و فرصت های خوب، گفت: برآوردهای انجام شده حاکی از آن است که با یک شیوه جهشی می توان مسائل را حل کرد.

جنابی وجود رهبران میانی تحول گرا در بخش های مختلف را یکی از نیازهای جامعه برشمرد و افزود: این امر باید با همدلی محقق شود و برای احقاق این مساله، ابتدا باید افراد خودشان را متحول کنند و این بهبود را در خودشان ایجاد کنند تا بتوانند در ایجاد این تحول، موثر واقع شوند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه موضوع دانش بنیان یکی از مسائل اساسی در ارتقای بهره وری و تفکر در بخش های مختلف است، اظهار کرد: بنا بر اعتقاد وزیر صمت، مسئولان این حوزه باید دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند و اگر هر کسی در هر بخشی از زیر مجموعه دچار چالشی شد، خود را پاسخگو بداند و به حل آن کمک کند هر چند این مساله به او بر نگردد.

جنابی بیان کرد: افق پیش رو در بخش صنعت و معدن بسیار روشن است و برنامه های خوبی در پیش داریم.

وی تاکید کرد: نسجام بین ارکان مختلف یکی از ویژگی های بارز استان سمنان است

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه انسجام بین ارکان مختلف ذیربط در استان سمنان، یک ویژگی خاص و یک ظرفیت ارزشمند است، افزود: اگر این همدلی و هم افزایی نباشد خیلی از فرصت ها از دست می رود و آسیب هایی هم وارد می شود.

در این آیین با حضور محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان سمنان، یادگار احمدی به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی و از خدمات علی تشنه‌دل در این مسوولیت قدردانی شد.

استان سمنان حدود یکهزار و ٧٠٠ واحد تولیدی دارد که برای بیش از ۵۶ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha