ساپینتو: امیدوارم تجربه جام حذفی پرتغال به کمکم بیاید/ با مدیران استقلال رابطه خوبی دارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با براگا قهرمان جام حذفی پرتغال شده‌ام و امیدوارم این تجربه فردا به کمکم بیاید. مدیران استقلال بعد از بازی تراکتور فقط حمایت کردند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بعد از اینکه به تراکتور در لیگ برتر باختیم، تمام بازی‌های تیم در لیگ برتر را نگاه کردیم، البته این کار را همیشه انجام می‌دهیم اما به طور ویژه بعد از بازی با تراکتور این کار را انجام دادیم. همه بازیکنان را آوردیم و تمام نقاط ضعف و فنی را به آنها نشان دهیم.

وی افزود: فردا در تهران و مقابل تراکتور باید بهتر بازی کنیم. به طور حتم بهتر و آماده‌تر خواهیم بود. ما در تبریز ۲ بر صفر باخیتم اما کیفیت فنی بدی نشان ندادیم. آنها بهتر نبودند فقط جنگنده‌تر ظاهر شدند و در توپ‌های هوایی عملکرد بهتری داشتند.

ساپینتو: امیدوارم تجربه‌ام در جام حذفی پرتغال به کمکم بیاید/ با مدیران استقلال رابطه خوبی دارم

سرمربی استقلال اضافه کرد: هفته گذشته مشکل اصلی ما این بود که خودمان نبودیم و حریف از اشتباهات استقلال استفاده کرد. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم و در فاز دفاعی و هجومی کیفیت بالایی داشته باشیم. اینها اهداف ما در بازی فردا خواهد بود.

ساپینتو درباره اینکه بعد از بازی با تراکتور با حمایت علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال مواجه شد نیز تاکید کرد: جو باشگاه خیلی خوب است. بعد از بازی با تراکتور، مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال از کادر فنی حمایت کردند. ارتباط خوبی با مدیران استقلال داریم و احترامی که باید داشته باشیم برقرار است. می‌خواهیم فردا با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

ساپینتو: امیدوارم تجربه‌ام در جام حذفی پرتغال به کمکم بیاید/ با مدیران استقلال رابطه خوبی دارم

وی اضافه کرد: بازی فردا خیلی مهم است. تاکید می‌کنم بازی خیلی مهمی در پیش داریم و دوست دارم با تمرکز بالا به برتری رسیده و راهی مرحله بعدی جام حذفی شویم. همه روحیه خوبی دارند و با شرایط خوب به زمین می‌رویم.

سرمربی استقلال افزود: سال ۲۰۱۹ با براگا قهرمان جام حذفی پرتغال شدم. در این جام تجربیاتی دارم. یک فینال برنده بودم و یک فینال باختم. در کشورهای مختلف این جام را تجربه کرده‌ام و امیدوارم این تجربه‌ به کمک من بیاید.

ساپینتو: امیدوارم تجربه‌ام در جام حذفی پرتغال به کمکم بیاید/ با مدیران استقلال رابطه خوبی دارم

ساپینتو گفت: در جام حذفی ۹۰ دقیقه برای صعود پیش روی تیم‌ها خواهد بود و گاهی اوقات ۳۰ دقیقه به این وقت اضافه خواهد شد اما آنچه همه می‌دانند این است در لیگ فرصت اشتباه وجود دارد اما در جام حذفی نه. در جام حذفی با یک اشتباه ممکن است حذف شوید.

سرمربی استقلال ادامه داد: در ایران خیلی خوشحال هستم. مردم با من خوب هستند و جامعه عالی است. واقعا خوشحال هستم. ما در سوپرجام قهرمان شدیم و به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تر هستیم. در بالای جدول هستیم و به دنبال این هستیم تا بازی‌های نیم فصل دوم را را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. در جام حذفی هستیم و در لیگ برتر فاصله زیادی با صدر نداریم. اگر ۶ امتیاز را از استقلال نمی‌گرفتند الان صدرنشین بود، چیزی‌هایی که از دست می‌دهیم را می‌بینند.

ساپینتو: امیدوارم تجربه‌ام در جام حذفی پرتغال به کمکم بیاید/ با مدیران استقلال رابطه خوبی دارم

ساپینتو افزود: متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است. امیدوارم مدیرعامل این مشکل را حل کند، چون با وجود اینکه من از بازیکنانم راضی هستم ولی لایق این هستیم که از این فرصت استفاده و تیم را قوی‌تر کنیم. این برای ما خیلی مهم است.

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha