۲۱ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84996219
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اسکالونی: مسی برای «بزرگ‌ترین بودن» نیازی به جام جهانی نداشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بر این باور است که فوق ستاره و کاپیتان این تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ نیز بازی خواهد کرد. همچنین به باور او «لیونل مسی» برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ، نیازی به فتح جام جهانی نداشت.

به گزارش ایرنا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که لیونل مسی کاپیتان این تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ هم آلبی‌سلسته را همراهی خواهد کرد.

مسی ۳۵ ساله ماه گذشته در قطر با بازوبند کاپیتانی آرژانتین جام جهانی ۲۰۲۲ را بالای سر برد و به دفعات گفته بود که قطر آخرین حضور وی در جام جهانی خواهد بود.

با این حال، اسکالونی در گفت‌وگو با رادیو «کالویا اِف‌اِم» گفت: فکر می‌کنم مسی می‌تواند به جام جهانی بعدی هم برسد. این مساله تا اندازه زیادی به این بستگی دارد که خودش چه می خواهد و البته اینکه تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا او احساس خوبی خواهد داشت.

وی افزود: در برای او همیشه باز است. مسی در زمین خوشحال است و بودن او برای ما هم خوشایند خواهد بود.

مسی پس از فینال جام جهانی گفت: از بودن در تیم ملی و جزو این تیم بودن، واقعا خوشحالم. می‌خواهم بازی‌های بیشتری را به عنوان قهرمان جهان، با تیم ملی باشم.

اعجوبه آرژانتینی در جام جهانی این دوره هفت گل زد و به نخستین بازیکنی بدل شد که از زمان اضافه شدن مرحله یک‌هشتم به این مسابقات در سال ۱۹۸۶، در تمام مراحل جام جهانی گلزنی کرده است.

او مقابل فرانسه دو گل زد و در جریان دیدار هیجان‌انگیز و پر افت و خیز که به ضربات پنالتی کشیده شد، آرژانتین را به سومین عنوان قهرمانی رساند. کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین از زمان اضافه شدن جایزه کفش طلا به این رویداد بزرگ در سال ۱۹۸۶، دو بار این عنوان را از آن خوده کرده است. نخستین بار سال ۲۰۱۴ بود و سپس در ۲۰۲۲ نیز این افتخار را دوباره کسب کرد.

اسکالونی اضافه کرد: فکر می‌کنم که مسی برای آنکه به بزرگ‌ترین یا یکی از بزرگان فوتبال بدل شود، لزومی نداشت که جام جهانی را فتح کند. این تصور به وجود آمده بود چون چنین مردم چنین درخواستی از او داشتند و اما حالا دیگر نمی‌دانم چه چیزی از او می‌خواهند!

وی افزود: برای او خوشحالم اما بیشتر از آن برای کشور آرژانتین خوشحالم؛ برای خوشحالی که برای خودمان به ارمغان آوردیم زیرا این روزها، بودن در آرژانتین به شما شعفی می‌دهد که می‌بینید ارزش فتح جام جهانی را داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha