۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84981842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکالونی با آرژانتین ادامه می‌دهد؛ در پی افتخاراتی دیگر

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین از تمدید قرارداد لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از ۳۶ سال با هدایت لیونل اسکالونی و هنرنمایی مسی موفق به قهرمانی در جام جهانی فوتبال شد. آخرین قهرمانی آلبی سلسته به سال ۱۹۸۶ برمی‌گشت. اسکالونی در سال ۲۰۲۱ به همراه آرژانتین نیز موفق به فتح کوپا آمریکا در کشور برزیل شده بود.

با پایان جام جهانی فوتبال قرارداد اسکالونی نیر با تیم ملی آرژانتین به پایان رسید و اکنون گمانه‌زنی درباره تمدید قرارداد مربی قهرمان جهان به یکی از مهمترین سوژه های رسانه‌ای در جهان تبدیل شده است.

این گمانه زنی با واکنش «کلودیو تاپیا» رئیس فدارسیون فوتبال آرژانتین همراه شد. وی اعلام کرد علاقمند است که با اسکالونی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ قرارداد همکاری امضا کند و این مربی نیز موافقت شفاهی خود را اعلام کرده است.

رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در خصوص زمان احتمالی تمدید قرارداد اسکالونی گفت: مربی تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در مسافرت است و به محض بازگشت به کشور قرارداد او را نهایی خواهیم کرد، زیرا ما هر دو سر حرف خود ایستاده‌ایم، ما دست داده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha