۲۲ دی ۱۴۰۱، ۰:۴۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84996345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: عملیات الخلیل پاسخ مشروع به جنایات رژیم اشغالگر است

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در الخلیل گفت که این عملیات پاسخ مشروع به جنایات رژیم اشغالگر است.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: ما عملیات جسورانه در نزدیکی منزل «ایتمار بن گویر» نماینده افراطی و فاشیست پارلمان رژیم صهیونیستی را تحسین و تأکید می‌کنیم که این عملیات پاسخی مشروع به جنایات اشغالگر است که آخرین مورد آن اعدام احمد ابوجنید جوان فلسطینی در نابلس بود.

«سند محمد عثمان سمامره» از شهرک الظاهریه روز چهارشنبه در نزدیکی شهرک صهیونیستی «هفات یهودا» واقع در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به سبب حمله با سلاح سرد به یک شهرک نشین به شهادت رسید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه افزوده است: پیام عملیات استشهادی این است که راه مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد یافت.

جهاد اسلامی تأکید کرده است که تشدید جنایات و تروریسم رژیم اشغالگر و فاشیستی علیه مردم فلسطین با عزم و اراده بیشتری برای مقاومت در برابر آن و بیرون راندن آنها از سرزمین خود مواجه خواهد شد.

این گروه فلسطینی همچنین اعلام کرد که انتفاضه عنوان این دوره از مبارزه با اسرائیل و راه رسیدن به آرمان فلسطین باقی خواهد ماند و خون شهدا راه آزادی را روشن خواهد کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha