۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 84996422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۶۸ فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت شناسایی شد
عکس آرشیوی است

نوشهر- ایرنا- فرماندار نوشهر گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون ۱۶۸ فرصت شغلی در سه شهرستان کلاردشت، چالوس و نوشهر در غرب مازندران شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، رستم زرودی روز پنجشنبه در پنجمین همایش فرصت های سرمایه گذاری با محوریت شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و شماری از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در سالن مجتمع آموزشی و رفاهی امامت چالوس افزود: هم اکنون سرمایه گذاری آمادگی دارد در منطقه گردشگری چشمه گردوک نوشهر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند که برای تحقق این مهم نیاز به حمایت مسوولان استانی و کشوری داریم.

وی اظهارداشت: غرب مازندران در حوزه های گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که این ظرفیت ها با برنامه ریزی و رفع موانع و محدودیت های موجود بیش از پیش باید شکوفا بشود.

وی بر ضرورت داشتن پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه تاکید و اضافه کرد : در غرب مازندران با برخی ازمحدودیت ها مواجه هستیم که انتظار است استاندار و مدیران نهادهای مربوط استانی در رفع این موانع کمک کنند.

فرماندار نوشهر فرش و کوهنوردی در علم کوه را جمله ظرفیت های کلاردشت برشمرد و ادامه داد : این ظرفیت ها مغفول مانده است که انتظار است به این ظرفیت ها توجه خاصی بشود.

زرودی اقتصاد جنگل و دریا و زنبورداری و گل و گیاه ، برنج و کیوی و دامپروری را از دیگر ظرفیت های سه شهرستان چالوس ، نوشهر و کلاردشت برشمرد.

وی بر رفع موانع زیست محیطی در سه شهرستان یادشده تاکید و اضافه کرد : با رفع این موانع به طور قطع سرمایه گذاران زیادی آمادگی دارند تا در بخش های مختلف سرمایه گذاری بکنند.

در این همایش یکروزه فرصت های سرمایه گذاری، استاندار ، معاونان استاندار ، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسوولان شهرستانی و شماری از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شرکت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha