۲۲ دی ۱۴۰۱، ۹:۰۹
کد خبر: 84996430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال اتوبوسی شهرداری کرمان از بی‌سرپناهان

کرمان- ایرنا- درحالی که انتظارها برای راه‌اندازی گرمخانه شهر کرمان به سررسید و این گرمخانه به شهر نرسید، شهرداری اما بیکار ننشست و باتوجه به برودت زیاد دما، ۲ دستگاه اتوبوس را برای اسکان بی‌سرپناهان به کار گرفت.

به گزارش ایرنا اواخر آذرماه امسال نیز گرمخانه ای موقت در اطراف شهر کرمان توسط شهرداری آماده سازی شده بود تا شاید کار افتتاح گرمخانه اصلی به پایان برسد اما گویا این پروژه همچنان آماده نشده است.

معاون فرهنگی - اجتماعی شهردار کرمان شامگاه چهارشنبه از اختصاص ۲ اتوبوس برای اسکان افراد بی سرپناه در این شهر خبر داد؛ خبری که سبب خوشحالی نسبی خیلی ها شد زیرا در این سرمای استخوان سوزی که طی روزهای اخیر کرمان را دربر گرفته خیلی ها نگران کارتن خواب ها بودند.

طبق پیش‌بینی‌ هواشناسی سردترین روزهای امسال را در حال تجربه هستیم و دمای شهر کرمان نیز به چند درجه زیر صفر رسیده است.

آنطور که گزارش شده، برای در امان ماندن از سرمای استخوان‌سوز شب های کرمان اتوبوس‌های سیار شهرداری در مکانی ثابت قرار داده شده‌اند تا افراد بی‌سرپناه در امان بمانند.

استقبال اتوبوسی شهرداری کرمان از بی‌سرپناهان

عبدالرضا شیخ شعاعی معاون فرهنگی- اجتماعی شهردار کرمان، با اشاره به تداوم کاهش دما و سردی هوا گفت: علاوه بر گرمخانه موقت میدان ابتدای جاده «ماهان»، به‌دلیل سرد شدن شدید هوا، ۲ دستگاه اتوبوس نیز برای اسکان کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه، در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر مستقر شد.

وی افزود: این اقدام با نظر اعضای شورای اسلامی شهر، دستور شهردار و هماهنگی با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان ادامه داد: در صورت استقبال از اتوبوس‌ها، این ظرفیت قابل افزایش است.

شیخ‌شعاعی همچنین بیان کرد: ساخت گرمخانه جدید با ظرفیت ۵۰۰ نفر نیز در مراحل پایانی است.

به گزارش ایرنا تاخیرها در راه اندازی گرمخانه طی ماه های اخیر در کرمان خبرساز بوده است؛ از آنجا که گرمخانه شهرداری بموقع آماده بهره برداری نشد اواخر آذرماه نیز گرمخانه ای موقت با ظرفیت حدود ۴۰ نفر راه اندازی شده بود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha