۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84996603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت مدارس خراسان جنوبی یک ساعت کاهش یافت

۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 84996603
فعالیت مدارس خراسان جنوبی یک ساعت کاهش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فعالیت مدارس ابتدایی این استان از ۲۴ دی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود و مدارس نوبت عصر نیز یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

سید علیرضا موسوی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دستور استاندار خراسان جنوبی مبنی بر شروع کار ادارات استان با ۲ ساعت تاخیر از روز شنبه و به منظور مدیریت مصرف انرژی، مدارس دوره ابتدایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۸:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.

وی با اشاره به کسر یک ساعت از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی استان گفت: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت عصر نیز ساعت ۱۲ ظهر شروع می‌شود ولی این مدارس یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره نحوه فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش‌آموزان این دوره مشغول امتحانات هستند و آزمون نوبت اول در حال برگزاری است، هفته آینده تغییری در برنامه امتحانات صورت نخواهد گرفت و امتحانات برابر برنامه اعلام شده از سوی مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به غیرحضوری شدن همه مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه افزود: امتحانات روز چهارشنبه که لغو شد براساس برنامه‌ای که از سوی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: تغییرات در ساعت فعالیت مدارس ابتدایی از روز شنبه ۲۴ دی تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم اعلام کرد: آغاز به کار ادارات استان از شنبه ۲۴ دی تا پایان بهمن ماه با ۲ ساعت تاخیر خواهد بود.

ناصر ناصری افزود: با ورود موج جدید سرما، افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت و کنترل مصرف انرژی، برابر مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان مقرر شد شروع کار سازمان‌ها و ادارات دولتی، نهادها و موسسات عمومی و بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ به ۹:۳۰ تغییر یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha