۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84997238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت بدترین عملکرد چلسی در ۲۷ سال اخیر/ پاتر: در حال رنج کشیدن هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از باخت به فولام در یک بازی معوقه و ثبت بدترین عملکرد آبی‌ها در ۲۷ سال آخر در لیگ، گفت: تیمش در حال رنج کشیدن است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چلسی دیشب در یک بازی معوقه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس مغلوب فولام شد تا این تیم بدترین عملکردش را در لیگ از سال ۱۹۹۶ به بعد ثبت کند.

شکست ۲-۱ چلسی در کریون کوتیج، که با کارت قرمز در اولین بازی برای ژائو فلیکس و مصدومیت دنیس زکریا بود، به این معنی است که تیم پاتر از ۹ بازی قبلی خود در لیگ برتر تنها ۶ امتیاز کسب کرده است. آنها در رده دهم جدول قرار دارند و در فاصله ۱۰ امتیازی نسبت به منچستریونایتد رده چهارمی که یک بازی کمتر دارند، قرار گرفته‌اند.

ثبت بدترین عملکرد چلسی در ۲۷ سال اخیر/ پاتر: در حال رنج کشیدن هستیم

گراهام پاتر سرمربی چلسی پس از این شکست گفت: ما در حال حاضر رنج می‌کشیم. هواداران رنج می‌برند. ما احساس آنها را درک می‌کنیم، مهم این است که کنار هم بمانیم و سعی کنیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

چلسی روز یکشنبه گذشته نیز با شکست ۴-۰ مقابل منچسترسیتی از دور سوم جام حذفی کنار رفت و به امیدهای خود در جام حذفی نیز پایان داد. چلسی با توجه چنین فاصله زیادی با چهار تیم برتر در لیگ جزیره، به نظر می رسد لیگ قهرمانان تنها امید آنها برای موفقیت در این فصل باشد.

پاتر اظهار داشت: این واقعا خسته کننده است، فوق العاده چالش برانگیز است. ما از باخت مقابل فولام ناامیدیم.احساس کردم که در نیمه اول بازی نسبتاً مساوی بود، ما چند موقعیت داشتیم. اما فکر می‌کنم از نظر دفاعی و عملکرد فوتبالی، می‌توانیم اصول اولیه را کمی بهتر انجام دهیم.

ثبت بدترین عملکرد چلسی در ۲۷ سال اخیر/ پاتر: در حال رنج کشیدن هستیم

سرمربی چلسی درباره کارت قرمز فلیکس هم، اظهار داشت: از دست دادن ژائو برای سه مسابقه واقعا ناامید کننده است. او بازیکن جوان و برتری است، می‌توانید کیفیت او را ببینید و هیچ بدخواهی در تکل او وجود نداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha