۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84995961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فلیکس با قراردادی قرضی به چلسی پیوست

۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبر: 84995961
فلیکس با قراردادی قرضی به چلسی پیوست

تهران- ایرنا- ژائو فلیکس با انتقالی قرضی به مدت ۶ ماه و به ارزش ۱۱ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست تا چهارمین خرید زمستانی این تیم لقب بگیرد.

به گزارش ایرنا، ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی با انتقال قرضی از اتلتیکو مادرید به استمفوردبریج تا پایان فصل در ترکیب چلسی حضور خواهد داشت. این بازیکن ۲۳ ساله پیش از این برای بنفیکا در کشورش بازی می‌کرد و در تابستان ۲۰۱۹ به پایتخت اسپانیا رفت و برای هر دو باشگاه رکورد زد.

ژائو فلیکس با انتقالی قرضی به ارزش ۱۱ میلیون یورو از اتلتیکو به چلسی پیوست تا چهارمین خرید زمستانی این تیم لقب بگیرد. پس از دیوید داترو فوفانا (۲۰ ساله)، آندری سانتوس (۱۸ساله) و بنوا بادیاشیل (۲۱ ساله)، فلیکس چهارمین خرید چلسی در این زمستان خواهد بود.

با انتقالی قرضی؛ فلیکس به چلسی پیوست

ژائو فلیکس در مورد انتقال قرضی به چلسی گفت: "چلسی یکی از تیم‌های بزرگ در جهان است و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم تا به اهداف خود برسد، بنابراین بسیار بسیار خوشحالم که اینجا هستم و برای بازی در استمفوردبریج بسیار هیجان زده هستم.

با انتقالی قرضی؛ فلیکس به چلسی پیوست

ژائو فلیکس بخشی از تیم اتلتیکو بود که دو فصل پیش قهرمان لالیگا شد و به عنوان یک نوجوان در بنفیکا، در اولین فصل خود نیز قهرمان لیگ شد.

علاوه بر افتخارات تیمی، این ملی‌پوش پرتغالی به صورت انفرادی نیز شناخته شده است و جایزه پسر طلایی ۲۰۱۹ او را به عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا به دست آورد. او همچنین در فصل گذشته از سوی هواداران این باشگاه به عنوان بهترین بازیکن فصل اتلتیک انتخاب شد.

در جام جهانی فوتبال قطر، ژائو فلیکس در بازی افتتاحیه پرتغال یک گل حیاتی به ثمر رساند که باعث پیروزی ۳ بر ۲ مقابل غنا شد و دو پاس گل در طول مسابقات داد. او در حال حاضر ۲۸ بازی ملی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha