۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84997280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران بجنوردی اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کردند

بجنورد - ایرنا - نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه بر علیه اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی راهپیمای و اقدام آنان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی (ره) بجنورد، مرکز خراسان شمالی تا میدان بازرگانی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران در بجنورد با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استکبار" اقدامات اخیر این نشریه فرانسوی را محکوم کردند و این اقدام نشریه فرانسوی را دسیسه دنیای غرب علیه دین مبین اسلام دانستند.

مردم بجنورد اعلام کردند که ایران در بیش از چهار دهه گذشته در مسیر رشد حرکت کرده و از این پس با انسجام بیشتر، مستحکم و با اراده قوی تر برای رسیدن به موفقیت گام بر می دارد.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت اهانت و جسارت به ساحت مقدس دین اسلام، ولایت و مرجعیت دینی از سوی نشریه فرانسوی را قرائت کردند.

نظیر چنین راهپیمایی در دیگر شهرهای استان خراسان شمالی نیز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه اندازی یک مسابقه بین المللی برای رسم کاریکاتور ، ویژه نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین آمیز به این امر اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha