۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84997649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه های البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ترافیک درخط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده آدران تا میدان امیر کبیر سنگین است که به منظور تخلیه بار ترافیکی ، تردد وسیله نقلیه از میدان امیر کبیر به سمت شمال به صورت مقطعی بسته شد.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران در محدوده پل فردیس تا کلاک کرج سنگین است .

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما و بارش زمستانی ، همراه داشتن زنجیر چرخ، لوازم ایمنی، سوخت کافی، مواد غذایی و سایر نیازها در تمام محورهای مواصلاتی البرز به ویژه جاده های کوهستانی ضروری است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است ، ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha