۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84997695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی تیروژ حیات کردستان مقابل شهرداری گرگان

سنندج- ایرنا- در هفته پنجم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، تیروژ حیات کردستان، تیم قدرتمند شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم تیروژ حیات کردستان عصر جمعه در سالن آزادی سنندج میزبان شهرداری گرگان بودند که در یک بازی حساب‌شده، با نتیجه ۷۵ بر ۵۸، از سد مهمان خود گذشتند.

شاگردان سروه ضرغامیان توانستند در یک بازی تماشایی تیم رده دومی جدول رقابت‌ها را با شکست بدرقه کنند و امیدوار به صعود به رده‌های بالای جدول شوند.

بانوان کردستانی کوارتر اول را با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ بردند، در کوارترهای دوم و سوم هم به ترتیب با نتایج ۱۶-۲۴ و ۱۱-۱۶ پیروز میدان شدند و در کوارتر چهارم هم ۲۱-۱۶، نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیروژ حیات کردستان در حال حاضر با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر، نسبت به تیم‌های هم امتیاز خود یعنی ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان در رده چهارم لیگ برتر رقابت‌های بستکبال بانوان قرار دارد.

گروه بهمن تهران، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان، پازآشا آروین تهران، تیروژ حیات کردستان، نیکان تهران، شرکت ملی گاز تهران، سپهرداد تهران و پادما یدک ایرانیان اصفهان، تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha