۲۴ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84998738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری بخش بانوان مسابقات بین‌المللی قرآن در مشهد پایان یافت

مشهد- ایرنا - رییس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ رضوی گفت: داوری بخش بانوان مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در مشهد، شنبه‌شب با داوری ۳۵ مسابقه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، جعفر حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به‌ میزبانی مشهد از ۲۳ دی ماه به صورت غیر حضوری آغاز شد و تا ۲۷ دی‌ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۴۹ نفر از ۸۰ کشور حضور دارند که فایل تصویری شرکت‌کنندگان با هماهنگی سفارت‌ها و رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، جامعةالمصطفی (ص) العالمیه و مؤسسات قرآنی ضبط و دریافت شده و مراحل نهایی تدوین آن توسط تدوینگران حرفه‌ای صداوسیما صورت گرفته و اکنون در معرض داوری است.

حسینی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در بخش آقایان و رشته های حفظ کل و قرائت ترتیل در بخش بانوان داوری می‌شود که در رشته ترتیل اولین‌بار بانوان حضور یافتند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داوری مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش بانوان از ۲۳ دی‌ماه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد آغاز شده و شنبه شب با ۱۲ نفر از داوران برجسته بانو پایان یافت.

وی افزود: از مجموع راه‌یافتگان در بخش بانوان ۲۲ نفر در رشته حفظ و ۱۳ نفر در رشته ترتیل شرکت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha