مشترکان پرمصرف گاز در مازندران علاوه بر جریمه با قطعی ۱۰ روزه مواجه خواهند شد

ساری-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: با دستور استاندار مشترکان پرمصرف و بد مصرف گاز در استان علاوه بر جریمه با قطعی ۱۰ روزه گاز مواجه خواهند شد.

امید محبی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت گاز استان مازندران موظف به نظارت بر میزان مصرف مشترکان شده و با هرگونه مصرف بی رویه و خارج از چارچوب برابر مقررات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط سرمای هوا در نقاط مختلف کشور از جمله استان مازندران بیان کرد: این مسئله به میزان مصرف گاز در استان افزوده که در برخی ساعات با افت فشار مواجه هستیم و احتمال قطعی گاز وجود دارد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: به عنوان مثال امروز در ۲ محله بهشهر به دلیل افت فشار گاز شاهد قطعی گاز مردم بودیم که خوشبختانه با مدیریت صورت گرفته به سرعت گاز آنان وصل شد اما نیازمند همراهی مردم نقاط مختلف استان در مدیریت مصرف گاز هستیم.

محبی از مردم خواست تمام تلاش خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز بکار بگیرند و به مجموعه مدیریتی استان برای عبور از این شرایط کمک کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان تمام برنامه ریزی های لازم را در جهت برخورداری مردم از گاز بکار گرفته و به همین جهت دستگاه‌های اجرایی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha