برخی جاده های خراسان رضوی مه آلود است

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت:براساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی مه غلیظ در برخی جاده های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

جعفر شهامت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مه غلیظ دید افقی رانندگان در جاده های درگز_ قوچان و فریمان - تربت جام را محدود کرده است.

وی اضافه کرد: بارش و رویداد ترافیکی خاصی در جاده های خراسان رضوی گزارش نشده است و تردد در مسیرهای استانی به صورت عادی و روان جریان دارد.

براساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی جدید از اواخر ساعات امروز یکشنبه، از غرب وارد استان خواهد شد و از روز دوشنبه نیز مه گرفتگی و بارش های پراکنده به شکل برف نقاط مختلف استان را در بر می گیرد.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha