۳۱۲ میلیارد ریال طرح توسعه جاده های گچساران در دست اجراست

گچساران - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: هم اکنون بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال طرح توسعه زیر ساخت های جاده ای در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجراست.

یعقوب عوض زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۱۱ طرح در زمینه بهسازی آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری
هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان در دست اجراست.

وی بیان کرد: اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال امسال اجرا شد.

عوض زاده تصریح کرد: ساخت راه دسترسی به کارخانه گیاهان دارویی هربی فارمد گچساران با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سایر انعقاد قرارداد شده که

بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی ابراز کرد: روکش آسفالت روستاهای جهادآباد - نارک به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بزودی آغاز خواهد شد.

عوض زاده گفت: روکش آسفالت جاده گچساران - بی بی حکیمه پازنان به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از اعتبارات ملی هم اکنون در دست اجراست.

۳۱۲ میلیارد ریال طرح توسعه جاده های گچساران در دست اجراست

عوض زاده تعریض و بهسازی راه روستایی پاکوه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی گچساران -باشت و گچساران - بهبهان با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از دیگر طرح های توسعه زیر ساخت های جاده ای در این شهرستان است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده گچساران گفت: این اداره امسال بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال برای بازسازی و تعمیرات پلیس راه گچساران هزینه کرد.

عوض زاده ادامه داد: بهسازی و تعریض راه روستایی پشکان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و ساخت پل و تعریض راه روستایی سرآب ننیز به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه های فرعی گچساران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده گچساران گفت: امسال ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نگهداری راه های فرعی این شهرستان در نظر گرفته شد .

عوض زاده تصریح کرد: این میزان اعتبار را برای تعمیر و نگهداری راه فرعی گچساران، دیل، نازمکان، جهت خط کشی و نصب گاردریل هزینه خواهد شد.

۳۱۲ میلیارد ریال طرح توسعه جاده های گچساران در دست اجراست

وی افزود: هم اکنون طرح های روکش آسفالت راه روستایی اسپر به طول سه کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی مارین به طول پنج کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی رودبال دو کیلومتر، تعمیر سه دستگاه ابنیه در محور جهادآباد نارک، ساخت یک دستگاه ابنیه فنی در ورودی راه روستایی خنگ بنار، بهسازی و آسفالت راه روستای اشکفت شیری و ساخت راه دسترسی گلزار شهدای روستای آبریگون، خیرآباد سیف‌الله و آب کل نیز در دست مطالعه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های جاده ای و طرح های در دست اجرا در این شهرستان نیاز است.

عوض زاده بیان کرد: امید است با بهره‌برداری از طرح های در دست اجرا این اداره گامی بزرگ برای رفاه اهالی این روستاها و همچنین کاربران جاده ای در راههای مواصلاتی شهرستان برداشته شود.

وی تصریح کرد: ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های جاده ای این شهرستان سال گذشته در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۱۵۰ میلیارد تخصیص داده شد.

عوض زاده بیان کرد: این میزان اعتبار در زمینه بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان هزینه شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha