۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84999229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیرحضوری شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با ادامه سرما و یخبندان، مدارس استان از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته جاری تعطیل است و کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

سید علیرضا موسوی‌نژاد روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان بر اثر برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی به منظور برخورداری تمامی مردم از نعمت گاز، همه خدمات آموزشی و پرورشی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان از ۲۶ دی ماه تا پایان هفته جاری به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد ارائه می‌شود.

وی افزود: تمامی امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود ولی امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی هم امروز اعلام کرد: بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و برای حفظ پایداری شبکه گاز در خراسان جنوبی تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، موسسات عمومی و بانک‌ها روز دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز تعطیل است.

علیرضا عباس‌زاده گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان اعم از مدارس، مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک تا پایان هفته جاری غیرحضوری است و از طریق شبکه شاد دنبال می‌شود.

وی با اعلام اینکه وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان توسط دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد افزود: امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شد ولی امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

با ورود موج سرما به کشور و استان در روزهای اخیر دمای هوا تا ۲۰ درجه زیر صفر هم در خراسان جنوبی کاهش یافت و پیش از این در ۲ نوبت ادارات و مراکز آموزشی استان تعطیل شدند.

بنابر تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و با توجه به افت شدید دما تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس خراسان جنوبی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته تعطیل شدند و با توجه به ادامه برودت هوا، با پیشنهاد شرکت گاز استان، تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی، تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان برای روزهای ۲۴ و ۲۵ دی تمدید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha