آماده باش راهداری برای مقابله با برف و یخبندان احتمالی در جنوب شرق تهران

ورامین- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق تهران گفت: به منظور مقابله با بارش برف و یخبندان احتمالی محورهای مواصلاتی جنوب‌شرق تهران، عوامل راهداری در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

فرهاد معصومی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و وقوع کولاک در استان تهران طی ساعات آتی و یخ‌زدگی محورهای مواصلاتی، کلیه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در حال آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته، نمک مورد نیاز رفع یخ‌زدگی معابر تهیه شده و با شن مخلوط و در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی قرار گرفته تا در صورت نیاز، نسبت به نمک‌پاشی معابر اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این که ورود نفوذ جبهه هوای سرد از سمت غرب استان تهران است، هم اکنون کامیون‌های حمل نمک و شن در محور ورامین- تهران مستقر شده تا در صورت بارش برف، تنها محور مواصلاتی شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران به پایتخت مسدود نشود.

معصومی اظهار داشت: در محورهای جنوب ورامین و جاده چرمشهر نیز کامیون‌های حامل شن به همراه لودر و ماشین‌های راهسازی مستقر شده تا در صورت بارش برف، مشکلی در تردد محور قم – گرمسار و سه راهی حسن‌آباد به وجود نیاید.

شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با بیش از هفتصد هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha