۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85028117
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آماده باش کامل راهداری جنوب‌شرق تهران در پی بارش برف

ورامین- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق استان تهران گفت: در پی بارش نخستین برف زمستانه در جنوب‌شرق استان تهران، عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

فرهاد معصومی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف در مناطق مختلف جنوب‌شرق تهران و احتمال ایجاد مشکل در راه‌های مواصلاتی ، کلیه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در حال آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های اوایل فصل زمستان، نمک مورد نیاز رفع یخ‌زدگی معابر تهیه شده و با شن مخلوط و در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی قرار گرفته تا در صورت نیاز، نسبت به نمک‌پاشی معابر اقدام شود.

وی گفت: با توجه به بارش شدید برف در مناطق شمالی دشت ورامین، کار نمک و شن پاشی در محور یام شریف‌آباد انجام شده و عوامل راهداری با استقرار در مسیرهای فرعی و اصلی، آمادگی کامل برای بازگشایی محورها در صورت بارش شدیدتر برف را دارند.

معصومی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی جنوب‌شرق تهران باز بوده و تردد به سهولت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در محورهای جنوب ورامین و جاده چرمشهر نیز کامیون‌های حامل شن به همراه لودر و ماشین‌های راهسازی مستقر شده تا در صورت بارش برف، مشکلی در تردد محور قم – گرمسار و سه راهی حسن‌آباد به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق تهران از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ورود به جاده‌ها، موارد ایمنی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت نابجا خودداری کنند.

شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha