انتشار فیش حقوق برای ایجاد حاشیه در شورای شهر و با نیت سیاسی انجام شد

تهران - ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتشار فیش حقوق فرزند یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نیت سیاسی و ایجاد حاشیه در شورا منتشر شده است.

به گزارش ایرنا علیرضا نادعلی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی، عنوان کرد: هریک از اعضا وقتی وارد شورا شدند، از آنها خواسته شد بنابر قاعده یک مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و ایشان فرزند خود را معرفی کردند و خواستند مسئول دفتر از نزدیکان خود باشد و هیچ کسی هم منع قانونی برای ایشان در نظر نگرفت.

وی با بیان اینکه این به کارگیری یک سال و اندی صورت گرفته است، یادآور شد: بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و عدد بالا رفته و به یک خبر جنجالی تبدیل شده است.

وی افزود: برخی رسانه ها به عنوان مطالبه گری انقلابی پیش رفته اند و ما چون درگیر برنامه چهارم بودیم، سکوت کردیم اما چون سئوالات زیادی پیش آمد، بر اساس شئون جهاد تبیین باید پاسخ دهیم.

نادعلی ادامه داد: در نقطه اولیه انتشار این خبر، نیت سیاسی وجود داشته و برای جنجال در حاشیه شورا انجام شد.

شهرداری و شورا نقطه افتراق ندارند

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه برنامه چهارم توسعه شهری تهران بررسی شد، اظهار داشت: بخش زیادی از احکام بخش حمل و نقل مطرح شد و چندبار رفت و برگشت بین کمیسیون‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه برخی موارد که شهردار تهران مطرح کرده بود به بحث گذاشته شد و بخشی از این احکام به تصویب رسید، افزود: نقطه افتراقی بین شهرداری و شورا در برنامه چهارم وجود نداشت و همه بر گسترش حمل و نقل عمومی اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، این بحث بود که کدام رقم شدنی و یا کدام نشدنی است و روی کدام راهبردها می توان حساب باز کرد؛ کمیسیون ها و شهرداری روی برخی راهبردها کار کردند و مباحث نو نیست و همه بر آن مسلط هستند.

نادعلی با بیان اینکه برنامه و بودجه تا پایان بهمن ماه به تصویب می رسد، عنوان کرد: بین ۲۱ دستگاه مسئول آلودگی هوا، تنها بخشی که در توسعه حمل و نقل، وظیفه بر عهده دارد، مدیریت شهری است و هرچه نوسازی و تعمیرات اساسی صورت بگیرد، حمل و نقل شخصی کاهش خواهد یافت و این قسمت بر عهده ماست و باید برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: پروسه زمانی چهار ساله تعیین شده و اتفاق خوبی خواهد افتاد. برنامه حمل و نقلی شهرداری نیز تا سال ۱۴۰۴ پیش بینی شده که بخشی از آن در برنامه چهارم لحاظ شده است.

وی افزود: شاخص های کمّی در برنامه چهارم توسعه مطرح شده و تعداد ناوگان مورد نظر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha