صیامی: برای برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا ۱۰ میلیارد نیاز داریم
عکس تزئینی است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای میزبانی از مسابقات داخل سالن قهرمانی ۲۰۲۴ آسیا نیازمند ۱۰ میلیارد تومان بودجه هستیم و ضمن آنکه بسیاری از تجهیزات نیز باید بروز شوند.

هاشم صیامی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا درباره حواشی ایجاد شده در خصوص ایجاد مشکل در دستگاه فتوفینیش مسابقات دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: این دستگاه از لحاظ اندازه‌گیری هیچ مشکلی ندارد و مسئول مسابقات وقتی استارت آن را می‌زند، به راحتی این دستگاه کار می‌کند، هرچند قدیمی است اما از لحاظ اندازه‌گیری ایرادی ندارد و این شایعه‌ها درست نیست.

وی افزود: دستگاه را آپدیت کردیم و برای مسابقات سال آینده داخل سالن قهرمانی آسیا که میزیان هستیم نیاز داریم تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشک پرش ارتفاع خوب و دیگر تجهیزات لازم را تهیه کند. دستگاه‌ها هم باید برای این پیکارها بروز شوند و تاکنون هم در این زمینه مشکلی نداشتیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای برگزاری این مسابقات نیازمند بودجه ۱۰ میلیارد تومانی هستیم. دوومیدانی تنها یک ماده نیست بلکه ۲۴ ماده در بخش مردان و ۲۳ ماده در بخش زنان است و برگزاری یک دوره مسابقه بین‌المللی هزینه زیادی دارد.

وی همچنین درباره مشکلات احسان حدادی یادآور شد: حدادی اکنون در مشهد در حال تمرین است. وی تمام تلاش خود را می‌کند تا به مرز آمادگی برسد. او نیاز دارد تا شرایط خوبی را تجربه کند و درخواست دارد تا کارهای مربوط به قرارداد با مربی آمریکایی او مک ویلکینز نیز انجام شود.

صیامی ادامه داد: برای استخدام دوباره یک مربی باید در در کمیسیون مربیان مطرح و تصویب و از طرفی اعتبارات آن نیز تامین شود. وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرده بود که به مشکلات وی واقف و حدادی سرمایه دوومیدانی است. نه تنها به حدادی حق می‌دهد بلکه به تمامی ورزشکاران و جامعه دوومیدانی حق می‌دهد تا شرایط عالی برای کسب مدال داشته باشند. حدادی هم از این موضوع مستثنی نیست و باید به مرز آمادگی برسد.

هاشم صیامی پیش از این اعلام کرده بود که کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با میزبانی ایران از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ موافقت کرد اما فعلا تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha