ماموریت مجدد سلیمانی برای حضور تیم ملی فوتسال زنان در کافا

تهران- ایرنا- فروزان سلیمانی از طرف فدراسیون فوتبال ماموریت مجدد یافت تا برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به کافا بازیکنان را در اردو دعوت کند.

به گزارش ایرنا، از دیروز در رسانه‌ها شایعه شد که نیلوفر اردلان هدایت تیم ملی فوتسال زنان را برعهده می‌گیرد. او اکنون سرمربی تیم باشگاهی پیکان است که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شده بود.

اما در تماس خبرنگار ایرنا با باشگاه پیکان، در این زمینه با مسئولان این باشگاه گفت وگویی انجام نشده و هیچ فردی در این خصوص صحبت نکرده است.

حال شنیده‌ها حاکی از آن است که فروزان سلیمانی از طرف فدراسیون فوتبال مجددا ماموریت یافته تا تیم ملی فوتسال زنان را گرد هم جمع و به تورنمنت کافا اعزام کند.

این رقابت‌ها از پنجم بهمن در ازبکستان برگزار می‌شود. تیمی که سال گذشته نیز قهرمان توزنمنت کافا تاجکستان شد.

پیش از این فروزان سلیمانی در سوم تیر ۱۳۹۴ نیز به جای شهناز یاری هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود و حتی در قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا در سال ۲۰۱۵ آنها را همراهی کرد.

او نهم دی ماه ۱۴۰۰ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و پس از تورنمنت کافا و برگزاری دو یداردوستانه برابر روسیه، به دلیل نبود برنامه‌ای برای مسابقات و اردوی تیم ملی، هدایت یکی از تیم‌های لیگ برتری را برعهده گرفت تا زمان برگزاری اردو و اعلام برنامه دوباره به فدراسیون بازگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha