۲۶ دی ۱۴۰۱، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84999539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۲۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم موادمخدر، ماموران این یگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای این محموله را شناسایی و در بازرسی صورت گرفته از این مکان، مقدار ۲۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و در این ارتباط ۲ نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را در این شهرستان نمی‌دهیم، ادامه داد: با تشکیل پرونده این سوداگران مرگ به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی همچنین از دستگیری پنج متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت مرحله دیگری از این طرح توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح با انجام شگردهای خاص پلیسی یک سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش به همراه مقادیری سیم و کابل، تجهیزات اداره برق، وسایل کشاورزی و ۵۰ کیلوگرم کشمش سرقتی کشف و همدست این متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: در ادامه این طرح ماموران یک دستگاه خودرو نیسان حامل حدود ۲ تُن سنگ سیلیس قاچاق را توقیف و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ ساکی گفت: در اجرای این طرح همچنین ماموران ۲ متهم فراری را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha