۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84999586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حکمرانی رئال در دوئل‌های سوپرجام؛ بارسا به‌دنبال طلسم‌شکنی پس از ۱۲ سال

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید در تقابل‌های سوپرجامی با رقیب سنتی خود نمایش بسیار بهتری داشته و باید دید در بازی یکشنبه‌شب بازهم این اتفاق تکرار می‌شود یا خیر.

به گزارش ایرنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در دیدار نهایی رقابت‌های سوپرجام فوتبال اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا فاتح فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ مشخص شود.

۲ تیم بزرگ فوتبال اروپا و اسپانیا با شکست تیم‌های والنسیا و رئال بتیس به این مرحله رسیدند و حالا باید برای قهرمانی به مصاف هم بروند. این شانزدهمین جدال این ۲ تیم در سوپرکاپ اسپانیا به حساب می‌آید. آنها اولین بار در سال ۱۹۸۸ به مصاف یکدیگر رفتند و حالا پس از ۳۵ سال شاهد تقابلی دیگر بین آنها خواهیم بود.

به جز دیدار پارسال ۲ تیم که در مرحله‌ نیمه‌نهایی و با فرمت جدید برگزار شد، همیشه رقابت‌های آنها در سوپرجام اسپانیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد که تیم پایتخت‌نشین با اقتدار نمایش بهتری داشت و موفق شد برنده‌ ۶ بازی در مجموع باشد و بارسا فقط یک پیروزی را از آن خود کرد. آمار کلی آنها اما ۹ پیروزی برای مادریدی‌ها، ۲ تساوی و چهار برد برای کاتالان‌ها بوده است.

سال گذشته رئال با نتیجه‌ سه بر ۲ در وقت‌های اضافه از سد بارسلونا گذشت و حالا این ۲ تیم بار دیگر در عربستان باید به مصاف یکدیگر بروند. بارسا اولین و آخرین بار در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ توانست رئال را در سوپرجام شکست دهد و قهرمان شود. حالا باید دید این اتفاق مجددا تکرار خواهد شد یا یک مرتبه‌ دیگر شاهد برتری تیم کارلتو خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha