۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85000146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روایت ژاوی از شب درخشان بارسا در ریاض

۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85000146
روایت ژاوی از شب درخشان بارسا در ریاض

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از قهرمانی در سوپرجام اسپانیا گفت: با این جام بازیکنانم از زیر فشار انتقادهای ناعادلانه آزاد شده‌اند.

به گزارش ایرنا، بارسا شب گذشته با برتری سه بر یک مقابل رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شد تا ژاوی هرناندز اولین جام را به عنوان سرمربی با آبی اناری ها به دست بیاورد.

ژاوی پس از قهرمانی بارسا در سوپرجام به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت: بسیار خوشحال و راضی هستم زیرا به نحوه برنده شدنمان اهمیت زیادی می‌دهم و اگر آنطور که برنامه‌ریزی کرده‌ایم بازی نکنیم، زمین بازی را راضی ترک نمی‌کنم. پیروزی باعث می‌شود که شرایط تیم بهتر شود اما ما همیشه به این فکر می‌کنیم که چطور و با چه نمایشی برنده از زمین بازی خارج شویم.

روایت ژاوی از شب درخشان بارسا در ریاض

سرمربی بارسا اظهار داشت: ما به فکر استفاده از چهار هافبک و ایجاد برتری بودیم و فرنکی، گاوی، پدری و بوسی این را به خوبی درک کرده‌اند. آنچه که طراحی کردیم و برنامه‌ریزی کردیم به خوبی پیش رفت، من برای بازیکنان بسیار خوشحالم زیرا از زمانی که من اینجا هستم آنها می‌خواهند برنده شوند و برای این کار سخت تلاش می‌کنند.

وی با ستایش از بازیکنانش، تصریح کرد: انتقادات ناعادلانه و زیادی به آنها شد و آنها امروز با کسب این جام از زیر فشار انتقادها آزاد شده‌اند. این قهرمانی به ما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد، باید بسیار افتخار کنیم و این برای بارسلونا بسیار مثبت است. ما در حال ایجاد یک تیم هستیم و امیدوارم که این جام، اولین کاپ از قهرمانی‌های زیادی باشد که می خواهیم با تیم به دست بیاوریم.

ژاوی تاکید کرد: این قهرمانی آرامش ذهن و اعتماد به نفس زیادی را به ارمغان می‌آورد، بیش از همه به این دلیل که بازیکنان می‌توانند ببینند که ما چه چیزی را برای آنها در نظر گرفته‌ایم. می‌دانم وقتی بازیکن مورد انتقاد قرار می‌گیرد چه رنجی می‌کشد، اما ما یک گروه هستیم و امروز همه فشارها از بین رفته است.

روایت ژاوی از شب درخشان بارسا در ریاض

سرمربی بارسا در ادامه به تمجید از گاوی پرداخت و گفت: وقتی بازی او بازی می‌کند همه هیجان‌زده می‌شویم، قلب، روح و شخصیتی که او در سبک بازی دارد، به سایر بازیکنان هم سرایت کرده است.

وی افزود: او یک رهبر متولد شده است، که کیفیت بازی‌اش در سن ۱۸ سالگی تماشایی است. من بارها این را گفته‌ام اما از تعریف کردنش خسته نمی‌شوم. او سقفی ندارد و از او می خواهم سرعتش را در موفقیت کم نکند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha