۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84999602
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۸۳ دستگاه بخاری گازی بین اقشار کم‌برخوردار گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان گفت: توزیع ۱۸۳ دستگاه بخاری گازی در قالب پویش دلگرمی احسان بین خانوارهای کم‌بضاعت و بی‌بضاعت گیلان در حال انجام است.

محمد کرمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بخاری به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده و ساکن محلات کم برخوردار هستند، توزیع می‌شود.

وی افزود: این امر در راستای رسالت اجتماعی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و برای حمایت از اقشار کم برخوردار و بی بضاعت و برگزاری پویش دلگرمی احسان در مناطق کم‌برخوردار گیلان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پویش دلگرمی احسان با همکاری مجموعه‌های مردمی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و همچنین مراکر نیکوکاری انجام می‌شود وخانواده‌هایی که توسط این مراکز معرفی و همچنین خانواده هایی که توسط این ستاد شناسایی شده اند در این پویش قرار دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گیلان بیان کرد: این پویش با توجه به برودت هوا و وضعیت جوی و نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت و کم برخوردار به بخاری گازی انجام شده که امیدواریم مردم گیلان با رعایت الگوی مصرف گاز و صرفه جویی مناسب، زمینه استفاده همه اقشار را برای برخورداری از این موهبت فراهم سازند.

کرمی خاطرنشان کرد: هدف ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آن است که تا حد توان بتوانیم به وضعیت معیشت خانوارهای بی‌بضاعت و کم‌بضاعت کمک کنیم و امید است پویش‌های مختلف در این زمینه و مشارکت و همراهی مردم خوب این خطه افزایش یابد ضمن آنکه ه این کمک های اشکال مختلفی دارد.

وی اظهار کرد: حدود ۲ هفته گذشته نیز این ستاد در پویش سفره احسان، ۱۵۰ تن مرغ به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین ۳۷ هزار و ۵۰۰ خانوار کم برخوردار و کم بضاعت در گیلان توزیع کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha